Bring it in!

Bring it in!

3 juli vanaf 19:00 uur 
De Plakkerij

“Bring it in” is een ontspannen avond voor jongeren met een grote interesse voor muziek, theater, kunst, literatuur of performance. Neem iets mee wat jou raakt, inspireert, boeit en waarvan jij denkt: “Dit is zo mooi, ontroerend, lelijk, aangrijpend of komisch, dit moeten mensen weten.”

Een scène, een lied, een muziekstuk, monoloog, gedicht, schilderij, filmfragment, literatuur, of… Alles is mogelijk! Ook zelf geschreven is top!

Samen kijken of luisteren we, praten erover of misschien wil je het zelf uitvoeren. Geen prestatiedruk, gewoon delen, elkaar inspireren en voeden met kunst.

Zie het als een boekenclub, maar dan breder! Wie wil brengt iets in, we wisselen ideeën uit en inspireren elkaar. Misschien spelen we zelf of laten we ons werk low key voor elkaar zien, gewoon om te delen en te ontdekken wat het kan worden.

Je hoeft niets af te hebben. Nieuwsgierigheid en zin om mee te doen zijn genoeg.

Praktische info
Vrijdag 3 juli
19:00 uur
De Plakkerij, De Gelderlandfabriek

Aanmelden kan via onderstaand formulier. 

 

Podium Pioniers wordt mede mogelijk gemaakt door:

De Gelderlandfabriek
stationsweg 7
Culemborg